• askola_web_bok.jpg
  • biologie_web.jpg
  • chemie_web.jpg
  • fyzika_web.jpg
  • kurz_web.jpg
  • lyzak_2015.jpg
  • rekuperace.jpg
  • stena_web.jpg
  • vodak2021.JPG

Vnitřní řád školní jídelny
platný od 1. 9. 2025

Adresa: Gymnázium, Dobruška
              Pulická 779
              518 01 Dobruška
              tel.:494 623 583, 724 113 220

Dodržovaná legislativa
- zákon č. 561/2004 (školský zákon) a vyhláškou č. 107/2008 Sb., kterou se mění vyhláška č.107/2005 Sb. o školním stravování 
- zákon č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, v plném znění.
- nařízení ES č. 852/2004 o hygieně potravin
- Vyhláška č. 602/2006 Sb., kterou se mění vyhláška  č.137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací služby a o zásadách  osobní a provozní hygieny při  činnostech epidemiologicky závažných                                                  

Školní jídelna zajišťuje stravování pro žáky:
Gymnázia, Dobruška, Pulická 779
Základní školy Pulická ul.,
Základní školy Opočenská ul.,
Střední školy - Podorlické vzdělávací centrum Dobruška
a další případné strávníky z řad veřejnosti

1. Práva a povinnosti žáků zapsaných ve školní jídelně a jejich zákonných zástupců a pravidla vzájemných vztahů se zaměstnanci školy

1.1. Práva žáků:

Žáci mají právo:
- na stravování
- na zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví, na život a práci ve zdravém životním prostředí.
- požádat dozírajícího o pomoc
- na ochranu před jakoukoliv formou diskriminace, před fyzickým nebo psychickým násilím, zneužíváním, zanedbáváním, před sociálně patologickými jevy a všemi druhy toxikománií.

1.2. Povinnosti žáků

Žáci jsou povinni:
- dodržovat pravidla kulturního chování v době využívání ŠJ.
- dodržovat vnitřní řád školní jídelny a pokyny školského zařízení k ochraně zdraví a bezpečnosti, s nimiž byli prokazatelně seznámeni.
- plnit pokyny všech pracovníků školní jídelny a dozoru vydané v souladu s právními předpisy a školním řádem
- s majetkem školy a školského zařízení zacházet ohleduplně, v souladu s vnitřním řádem ŠJ, a úmyslně ho neničit

1.3. Práva zákonných zástupců žáků:

Zákonný zástupce žáka, který je přihlášen do školní jídelny, má právo:
- na informace týkající stravování žáků
- seznámení se s jídelníčkem
- příslušnou formou odhlásit žáka ze školního stravování

1.4. Povinnosti zákonných zástupců:

Zákonný zástupce žáka, který je přihlášen do školní jídelny, má tyto povinnosti:
- zajistit, aby žák docházel řádně do školského zařízení
- informovat školské zařízení o změně zdravotní způsobilosti, zdravotních obtíží žáka, nebo jiných závažných skutečnostech, které by mohly mít vliv na průběh stravování
- řádně a včas odhlašovat žáka ze stravování v době jeho nepřítomnosti

1.5. Pravidla vzájemných vztahů se zaměstnanci školy

Žáci se ve školní jídelně chovají slušně k dospělým i ostatním žákům. Dohled ve školní jídelně vydává žákům a zákonným zástupcům žáků pouze takové pokyny, které bezprostředně souvisí s plněním vnitřního řádu školní jídelny, zajištění bezpečnosti a dalších nezbytných organizačních opatření.

Informace, které zákonný zástupce poskytne o žákovi (zdravotní způsobilost…) jsou důvěrné a všichni pedagogičtí pracovníci se řídí se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Žák zdraví ve školní jídelně pracovníky školy srozumitelným pozdravem. Pracovník školy žákovi na pozdrav odpoví.

2. Provoz a vnitřní režim školní jídelny

Účastníci stravování se zařazují do stravování na základě přihlášky a řídí se pokyny dozírajících pedagogů a zaměstnanců školní jídelny

Strávník má právo odebrat jedno hlavní jídlo denně za sníženou cenu (platí pouze finanční normu za potraviny)

Odnášení obědů je možné      
- v první den nemoci
- v době nepřítomnosti strávníka ve škole (sportovní soustředění apod.) – pouze při školní akci

Podle vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování za první den neplánované    nepřítomnosti žáka ve škole nebo ve školském zařízení se pro účely této vyhlášky považuje za pobyt ve škole, nebo ve školském zařízení. Jestliže si žák neodhlásí obědy na další dny nemoci
nebo nepřítomnosti ve škole, je považován za cizího strávníka a ŠJ má právo účtovat plné náklady na oběd (bez ziskové přirážky)

Vstup do ŠJ pro žáky ZŠ Pulická a Gymnázia, Dobruška, Pulická 779 je zajištěn přilehlými chodbami vedoucími z jejich školních budov. Ostatní strávníci přicházející zvenku jsou povinni do školy vstupovat pouze samostatnými dveřmi umístěnými nalevo od hlavního vchodu do ZŠ Pulická, přičemž tyto dveře se v době výdeje stravy otevírají po přiložení čipu ke čtečce vedle hlavních dveří. Jestliže toto není v daný okamžik funkční, použijí zvonek, aby personál školní jídelny jejich vstup do budovy zajistil.

Provoz ŠJ a časový rozvrh na výdej obědů
11.00 – 11.20  výdej do nosičů
13.30 – 13.45  výdej do nosičů

Pokud strávník přijde mimo tuto dobu, dostane oběd na talíř a sám si ho přesune z talíře do nosiče na vyhrazeném místě.

11.20 hod. – 13.45. hod. výdej pro žáky škol a učitele na talíř

Děti z 1.-3.tř.ZŠ Pulická doprovází učitelky družiny.

Děti ze ZŠ Opočenská ul. doprovází p. učitelka.

Dozory dohlíží na dodržování bezpečnosti a ochrany žáků a studentů, ochranu žáků před diskriminací a zacházení s majetkem, aby nedocházelo k jeho poškozování (to znamená i zcizování jídelních příborů). Zároveň dohlíží na úklid místa, kde se žák stravoval.

Odkládání oděvů a tašek:
V jídelně je oddělený prostor s věšáky a místem na odkládání tašek. Zároveň se v tomto úseku myjí ruce a osoušejí se el. vysoušečem. Strávníci mohou používat WC určené pro strávníky školní jídelny, které je umístěné na chodbě Gymnázia.

Způsob výdeje obědů:
Po vstupu do jídelny si strávník odloží podle potřeby svrchní oblečení, umyje si ruce a osuší je. Na vozíku si vezme tác, v zásobníku si vybere příbory a zařadí se k vydávacímu okénku. Čipem přejede přes čtečku a podle toho vydá kuchařka oběd. Strávníci si mohou vybrat ze dvou druhů jídla. Kuchařky nalévají polévku. Zákusky podávají kuchařky chlazené na miskách. Saláty si strávníci sami nabírají v chladícím zásobníku.

Ze zásobníku na nápoje si sami strávníci nalévají nápoje (čaj, ochucené mléko, ovocné nápoje, citronová voda). V zásobníku na ovoce si odebírají umyté ovoce.

Po konzumaci oběda odnášejí talíře k okénku na špinavé bílé nádobí. Předávají talíř kuchařce, rozdělí do košíčků použité příbory a odcházejí.

Přihlašování a odhlašování:
Strávníci si zakoupí v pokladně ŠJ čip za 130,-Kč (Čip funguje po celou docházku do školní jídelny, pokud fungovat přestane, musí strávník zakoupit čip nový.)  Strávník zaplatí stravné na daný měsíc - vždy poslední týden v předcházejícím měsíci. V měsíci září se platí dvě platby. Při ukončení stravování ŠJ na základě písemné „Odhlášky ze stravování“ vyplácí přeplatky za neodebrané obědy těm strávníkům, kteří přestávají do jídelny chodit. Zároveň ŠJ vybírá nedoplatky od strávníků (pokud nenařídí ředitel školy jinak). Každý strávník obdrží doklad o finančním vyrovnání. Přeplatky strávníků, kteří ŠJ budou nadále navštěvovat, se převádějí do dalšího školního roku. Stravné se platí bezhotovostně, první platba při počátku stravování spolu s čipem hotovostně v pokladně ŠJ. Strávník si v pokladně ŠJ vyzvedne evidenční číslo strávníka (který bude uváděn jako variabilní symbol platby) a číslo majitele účtu. Dále si zřídí u banky souhlas s inkasem ze svého účtu a dodá potvrzení o zřízení inkasa ze svého účtu do kanceláře ŠJ. Pokud si strávníci vyberou tuto možnost platby, pak si musejí zadat bezhotovostní platbu nejpozději k 15. příslušného měsíce.

Obědy se vydávají u výdejního okénka prostřednictvím terminálu, kde se odečítají odebrané obědy.

Čipy platí po celou školní docházku a při jeho ztrátě nebo úmyslném zničení, se musí strávník přihlásit v kanceláři školní jídelny, kde mu je vystaven nový čip za poplatek 130,-Kč. Při zapomenutí čipu obdrží strávník náhradní stravenku a oběd dostane. Při prodávání obědů v hotovosti každý strávník obdrží doklad o zaplacení. Na dokladu jsou vypočítané odebrané a neodebrané obědy
a zůstatky na účtu, které jsou v dalším měsíci odečteny z nové platby.

 Přihlášky a odhlášky se berou každý pracovní den od 7.00 hod. do 12 hod. na následující den.

Strávníci si mohou za pomoci čipu oběd sami odhlásit na terminálu v jídelně, doma pomocí internetu, nebo je možné oběd odhlásit osobně v kanceláři ŠJ nebo telefonicky na čísle: 494 623 583 či 724 113 220

Objednávání obědů a odhlašování obědů pomocí internetu
V kanceláři si vyzvedne strávník formulář s přihláškou na objednávání přes internet a po jeho vyplnění a odevzdání je strávníkovi povolen přístup k internetovým objednávkám. O prázdninách se pro žáky nevaří, pokud nenařídí ředitel školy jinak.

Dietní stravování
Dietní stravování není poskytováno.
Pro strávníky potřebující dietní stravování je možná donáška obědů vlastních, což musí být doloženo potvrzením od lékaře. Na základě písemné smlouvy strávníka a ředitelství školy je možné obědy ohřívat. Ráno po příchodu do školy předají strávníci oběd v uzavíratelných nádobách, které mají možnost ohřevu v mikrovlnné troubě. Kuchařky uchovají tento oběd do výdeje v lednici pro tyto účely určené. Po příchodu strávníka oběd ohřejí a předají strávníkovi.

Jídelní lístek je vyvěšený na dvou nástěnkách ve školní jídelně a na portálu Gymnázia, Dobruška, Pulická 779 – www.gympldka.cz

Platby obědů za dotovanou cenu (tzn. když se žák účastní vyučování):

Žáci Zš 7-10let            finanční norma 41,- Kč = platba žákem (+ režie 22,- Kč; celkem 63,- Kč)
                                    Žáci, kteří dosáhnou v aktuálním školním roce jedenácti let, spadají do platby vyšší kategorie.

Žáci Zš 11-14 let         finanční norma 43,- Kč = platba žákem (+ režie 22,- Kč; celkem 65,-Kč)
                                    Žáci, kteří dosáhnou v aktuálním školním roce patnácti let, spadají do
                                    platby vyšší kategorie.

Žáci Zš 15+                 finanční norma 45,- Kč = platba žákem (+ režie 22,- Kč; celkem 67,- Kč)                
Cenu potravin (finanční normu) platí strávník sám hotově nebo převodem z účtu. Režii platí na základě faktury škola, kterou příslušný žák navštěvuje.

Nižší GZ 11-14 let      finanční norma 43,- Kč = platba žákem   
                                   Žáci, kteří dosáhnou v aktuálním školním roce patnácti let, spadají do platby vyšší kategorie
Vyšší GZ 15+             finanční norma 45,- Kč = platba žákem                 
Cenu potravin (finanční normu) platí strávník sám převodem z účtu. Režii dotuje ze svého rozpočtu gymnázium.

Žáci PVC      finanční norma 45,- Kč = platba žákem (+ režie 22,- Kč; celkem 67,- Kč) 
Cenu potravin (finanční normu) platí strávník sám hotově nebo převodem z účtu. Režii platí na základě faktury škola, kterou příslušný žák navštěvuje. 

Plná cena oběda (tzn. když se žák neúčastní vyučování)

Podle vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování se první den neplánované nepřítomnosti žáka ve škole nebo ve školském zařízení pro účely této vyhlášky považuje za pobyt ve škole nebo ve školském zařízení. Jestliže si však žák neodhlásí obědy na další dny nemoci nebo nepřítomnosti ve škole, je považován za cizího strávníka a ŠJ má právo účtovat plné náklady na oběd
(bez ziskové přirážky).

Žáci Zš 7-10let       96,- Kč
                               (finanční norma 41,-Kč + režie 22,- Kč + mzdy 33,- Kč)          

Žáci Zš 11-14 let     98,- Kč
                                (finanční norma 43,-Kč + režie 22,- Kč + mzdy 33,- Kč)

Žáci Zš 15+             100,- Kč
                                (finanční norma 45,-Kč + režie 22,- Kč + mzdy 33,- Kč)               

Nižší GZ 11-14 let   98,- Kč
                                (finanční norma 43,-Kč + režie 22,- Kč + mzdy 33,- Kč)

Vyšší GZ 15+           100,- Kč
                                (finanční norma 45,-Kč + režie 22,- Kč + mzdy 33,- Kč) 

Žáci PVC                  100,- Kč
                                (finanční norma 45,-Kč + režie 22,- Kč + mzdy 33,- Kč) 

Cizí strávníci             110,- Kč
                                (finanční norma 45,-Kč + režie 22,- Kč + mzdy 33,- Kč + zisk 10,- Kč) 

Řešení dluhu na stravném:
- Telefonátem
- Řízení přes třídní učitele
- U problematických strávníků po nezaplacení: řízení přes sociální úřad, popř. bude žák vyloučen ze stravování

Obědy do škol
Od 1. 9. 2017 jsou poskytovány obědy potřebným vybraným žákům. Cena oběda se odvíjí
od věku strávníka. Finanční norma je fakturou zaslána škole, která ji dále fakturuje organizaci poskytující oběd. Aby obědy mohly být správně fakturovány, je objednávající škola povinna dokládat školní jídelně docházku žáků v uplynulém měsíci. Pokud se tak nestane, bude školní jídelna fakturovat obědy za plnou cenu. Režii hradí na základě faktury škola, kterou příslušný žák navštěvuje.

Dotazy a připomínky je možné řešit s vedoucí stravování p. Stanislavou Smolovou, tel.:494 623 583, popř. 724 113 220 v pracovní době 7.00 – 14.00 hod. emailová adresa: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Závěrečná ustanovení
Tento Vnitřní řád ŠJ nabývá platnosti dnem: 1. 9. 2025
Pedagogičtí pracovníci projednali Vnitřní řád ŠJ na pedagogické radě dne 27. 6. 2025. Ostatní zaměstnanci organizace byli s vydáním a obsahem Vnitřního řádu ŠJ seznámeni na pracovní poradě, které se účastnili dne 27. 6. 2025.
S obsahem tohoto Vnitřního řádu jsou na začátku školního roku seznámeni všichni žáci.
O vydání a obsahu Vnitřního řádu ŠJ jsou informování zákonní zástupci žáků sdělením, kde je vnitřní řád ŠJ umístěn ve formě umožňující dálkový přístup.
Smluvní školy jsou povinny obdobným způsobem informovat svoje žáky a jejich zákonné zástupce o tomto Vnitřním řádu ŠJ.

Mgr. Lenka Hubáčková, ředitelka školy

Seznam příloh:

1/ Základní informace pro nové strávníky Školní jídelny při Gymnáziu, Dobruška, Pulická 779
2/ Matrika školního stravování Gymnázium Dobruška Pulická 779
3/ Doklad pro internetové objednávky
4/ Odhláška ze stravování

Příloha č. 1

Základní informace pro nové strávníky Školní jídelny při Gymnáziu, Dobruška, Pulická 779
(Konkrétní informace o Vnitřním řádu školní jídelny pro konkrétní školní rok zjistíte na www.gympldka.cz v sekci Školní jídelna. Je povinností strávníka se s tímto dokumentem seznámit.)

Přihlašování a odhlašování:
Strávníci zakoupí v pokladně ŠJ čip. Čip platí po celou školní docházku a při jeho ztrátě nebo zničení se musí strávník přihlásit v kanceláři školní jídelny a zakoupit nový čip. Při zapomenutí čipu obdrží strávník náhradní stravenku v kanceláři jídelny a oběd dostane. Žáci si mohou ve škole zřídit ISIC kartu, kterou budou trvale používat jako čip.

Při nákupu obědů v hotovosti každý strávník obdrží doklad o zaplacení. Na dokladu jsou zaznamenány odebrané a neodebrané obědy a zůstatky na účtu, které jsou v dalším měsíci odečteny z nové platby. Hotovostní platbu strávník uskuteční pouze při prvním nákupu stravy v pokladně ŠJ, nadále si bude nechávat strhávat peníze na obědy z účtu. Strávník v pokladně ŠJ vyzvedne evidenční číslo strávníka (které bude uváděno jako variabilní symbol platby). Číslo účtu ŠJ je: 78 - 889 289 0227/0100.  Dále si zřídí u banky souhlas s inkasem ze svého účtu (nejlépe po 15. dnu příslušného měsíce) a donese potvrzení do kanceláře ŠJ. Doporučená částka na 1 strávníka činí cca 1200 Kč. Vždy poslední týden v předcházejícím měsíci se inkasuje zálohová platba na měsíc následující. V měsíci červnu ŠJ vybírá nedoplatky od strávníků v hotovosti. Přeplatky se vrací při ukončení stravování.

Obědy se vydávají u výdejního okénka přes terminál, kde se odečítají odebrané obědy.

Odhlašování obědů a změny v přihláškách: do 12 hodin pro následující den (osobně, telefonicky, internetem). Odhláška na pondělí se ale musí provést již v pátek pouze
do 12 hodin.

Telefon pro odhlašování: 494 623 583, 724 113 220
Další informace se můžete dozvědět u vedoucí školní jídelny paní Smolové.

Na objednávání a přehlašování po internetu je třeba dodat do jídelny vyplněnou přihlášku, abych mohly být aktualizovány Vaše údaje.

Před zahájením stravování je nutné dodat do školní jídelny vyplněný dokument Matrika školního stravování a při ukončení stravování doklad Odhláška ze stravování. 

Platby obědů:

Žáci, kteří dosáhnou ve školním roce 2025-2026 sedmi let
1. stupeň ZŠ                                                        platba          41,- Kč

Žáci, kteří dosáhnou ve školním roce 2025-2026 jedenácti let
Malé GZ 11-14 let                                                platba          43,- Kč 

Žáci, kteří dosáhnou ve školním roce 2025-2026 patnácti let, spadají do platby vyšší kategorie.
Velké GZ 15 a více let                                          platba          45,- Kč 

Odnášení obědů je možné – vyzvednutí nejlépe mezi 11.00 hod. – 11.20 hod.
- v první den nemoci
- v době nepřítomnosti strávníka ve škole (sportovní soustředění apod.)

Podle vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování, první den neplánované nepřítomnosti žáka ve škole nebo ve školském zařízení se pro účely této vyhlášky považuje za pobyt ve škole, nebo ve školském zařízení. Jestliže si žák neodhlásí obědy na další dny nemoci nebo nepřítomnosti ve škole, je považován za cizího strávníka a ŠJ bude účtovat plné náklady na oběd (bez ziskové přirážky).



Plná cena oběda pro kategorii:                     

Strávníci Zš 7-10 let                    Cena
Finanční norma na potraviny         41,- Kč   
Režie                                           22,- Kč
Mzdy                                           33,- Kč
Celkem                                        96,- Kč

Strávníci Zš 11-14 let                  Cena
Finanční norma na potraviny         43,- Kč   
Režie                                           22,- Kč
Mzdy                                           33,- Kč
Celkem                                        98,- Kč

Strávníci nad 15 let ZŠ,GZ,ZvŠ   Cena
Finanční norma na potraviny         45,- Kč  
Režie                                           22,- Kč
Mzdy                                           33,- Kč
Celkem                                        100,- Kč

Ve školní jídelně jsou poskytovány „Obědy do škol“ pro sociálně slabé žáky – o konkrétních podmínkách se informujte ve své škole do konce července na následující školní rok.       

Jídelní lístek je vyvěšený na dvou nástěnkách ve školní jídelně a na portálu gymnázia www.gympldka.cz.  Každý den výběr ze dvou jídel.

Dietní stravování se neposkytuje.
Pro strávníky potřebující dietní stravování, je možná donáška obědů vlastních. Musí být doloženo potvrzení lékaře a na základě písemné smlouvy strávníka a ředitelství školy je možné obědy ohřívat. Ráno po příchodu do školy předají žáci oběd v uzavíratelných nádobách, které mají možnost ohřevu v mikrovlnné troubě. Kuchařky uchovají tento oběd do výdeje v lednici pro tyto účely určené. Po příchodu strávníka oběd ohřejí a předají strávníkovi.

 Řešení opomenuté úhrady obědů:
- telefonátem
- řízení přes třídní učitele
- řízení přes sociální úřad

Telefonické spojení na školní jídelnu v čase 7-14 hod.: 494 623 583, 724 113 220

Veškeré záležitosti související s provozem ŠJ lze zařídit už v posledním srpnovém týdnu v čase 7.00 – 12.00 hod. (nejlépe po telefonické domluvě).

 

V Dobrušce 20. 8. 2025

Stanislava Smolová
vedoucí školní jídelny

Matrika školního stravování Gymnázium Dobruška Pulická 779               Příloha č. 2

Datum zařazení :                                                                   

Jméno a příjmení strávníka: ___________________________   Datum narození: __________

Rodné číslo: ____________________                               Občanství: _______________

Adresa trvalého bydliště:

___________________________________________________________________________

Škola:   ____________________________________Třída:  _______________________  

           

Zdravotní způsobilost(alergie,diety)

Jméno, příjmení zákonného zástupce: ___________________________________________

Adresa trvalého bydliště zákonného zástupce: _____________________________________

Adresa pro doručení listin zákonného zástupce: ____________________________________

Číslo bankovního účtu: _______________________________________________________

Email:__________________________________

Telefon: ____________________________            

Strávníci a jejich zákonní zástupci byli seznámeni s platným Vnitřním řádem ŠJ.

           

Odhlašování obědů:

  • na tel. čísle: 494 623 583, 724 113 220
  • osobně v kanceláři ŠJ
  • na terminálu ve ŠJ
  • na internetu, pokud máte zřízen přístup k Vašemu stravovacímu účtu
                                                  

První den nepřítomnosti při nemoci je oběd za cenu dotovanou. Pokud si strávník druhý a další den nemoci nebo nepřítomnosti ve škole oběd neodhlásí, pak ŠJ účtuje plnou cenu oběda. Další informace získáte ve Vnitřním řádu školní jídelny – k nahlédnutí v kanceláři ŠJ a na webových stránkách školy https://gympldka.cz/index.php/skolni-jidelna/infojidelna.

Pro stravování je nutné mít čip, který si strávník zakoupí před počátkem stravování.

První platba je hotovostní na pokladně, po dohodě o způsobu úhrad stravování následně vždy bezhotovostní z jakéhokoliv účtu. K bezhotovostní platbě je nutné vyžádat si ve školní jídelně číslo variabilního symbolu a číslo účtu ŠJ (78-889 289 0227/0100). Ve své bance je nutné zadat souhlas s inkasem (nejpozději k 15. příslušného měsíce - doporučená částka je cca 1200 Kč), popř. nastavit jiný způsob úhrady a donést potvrzení do kanceláře ŠJ.

Při ukončení stravování je nutné toto písemně nahlásit v kanceláři ŠJ!!!!

Podpis:  __________________                                     Datum: ___________________

 

 

 

 

 

 

 

Příloha č. 3

Doklad pro internetové objednávky

 

Oddíl,,A“: vyplněný donést do kanceláře ŠJ

 

 

 

 

Přihláška na objednávání internetem-pro vedoucí ŠJ

Příjmení,.jméno:

Třída:

Škola.zařízení:

Uživatelské jméno:

Příjmení a jméno-malými písmeny bez diakritiky-např.  novakjiri

Heslo(malými písmeny bez diakritiky):

Strávník si může nechat na svůj email zasílat zprávy o:

            1.Potvrzení objednávek

            2.Upozornění na nedostatečnou výši konta

            3.Měsíční přehled zpracování

            4.Upozornění na neodebranou stravu

označte vybrané požadavky

Email:                                                                                  Podpis

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oddíl,,B“

 

 

Přihláška na objednávání internetem-pro strávníka

Internetová adresa:WWW.STRAVA.CZ

Číslo jídelny:3628

Uživatelské jméno:

Příjmení a jméno-malými písmeny bez diakritiky-např.  novakjiri

Heslo(malými písmeny bez diakritiky):

Email:

Aktualizace údajů na internetu se provádí pravidelně denně v pracovní dny v po-pá

Tato přihláška pro objednávání internetem bude aktivována do 12 hodin předchozího dne

Strávník si může nechat na svůj email zasílat zprávy o:

            1.Potvrzení objednávek

            2.Upozornění na nedostatečnou výši konta

            3.Měsíční přehled zpracování

            4.Upozornění na neodebranou stravu

označte vybrané požadavky

                               Příloha č. 4

Gymnázium, Dobruška, Pulická 779 – Školní jídelna

ODHLÁŠKA ZE STRAVOVÁNÍ

Jméno strávníka:                                 ………………………………………………………………………

Ev. Číslo/ V. S. strávníka:                     ………………………………………………………………………

Odhlášení ze stravování ke dni:             ………………………………………………………………………

Přeplatek vrátit na č. ú.:                         ………………………………………………………………………

Doplatek uhradím do:                           ………………………………………………………………………

  • na č. ú. 78-889 289 0227/0100
  • hotově v kanceláři ŠJ
    (škrtněte nehodící se)

Jméno zákonného zástupce:                 ………………………………………………………………………

Podpis ZZ/strávníka:                            ………………………………………………………………………

Dne:                                                    ………………………………………………………………………